W wielu dzisiejszych firmach kluczem do sukcesu przestaje być samo udoskonalanie własnych produktów, albowiem elektronika pozwala na sprzedaż niesamowicie zaawansowanych technologii, ale już teraz nieliczny procent ludności może sobie na te wszystkie cuda elektroniki pozwolić. Aparaty fotograficzne mogą dzisiaj z powodzeniem robić nieziemsko dokładne zdjęcia także na głębokości tysięcy kilometrów pod wodą, przy zerowym oświetleniu i niszczycielskim ciśnieniu. Mimo dostępności takich technologii koszt ich budowy a więc i nabycia skazuje takie produkty na bardzo specjalistyczny krąg wykorzystania. Tym czasem największe pieniądze gwarantuje sprzedaż produktów do milionów klientów na całym świecie a żeby móc skutecznie realizować taką strategię dla przedsiębiorstwa, coraz ważniejsze jest dzisiaj umiejętne opakowanie swojego towaru. Istnieje wiele bardzo różnych modeli aparatów fotograficznych czy telewizorów, które odbierane są bardzo różnie przez klientów i nawet różnią się od siebie cenowo, ale mimo wszystko w środku skonstruowane są z wykorzystaniem tej samej koncepcji i elektroniki. To tylko pokazuje, że coraz ważniejsze jest odróżnienie się od konkurentów nie na poziomie inżynieryjnym a marketingowym. I zadbanie o to, by nowe modele różniły się od tych należących do rywali rynkowych jest kluczem do sukcesu.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply