Umiejętność tworzenia zapotrzebowania na swoje produkty w elektronice jest wyjątkowo ważna i ponad wszelką wątpliwość pochwalić trzeba te marki, które decydują się na więcej niż kopiowanie własnych rozwiązań i powielanie patentów innych konkurencyjnych marek. Inwestują więc w koncepcje odważniejsze i czasami karkołomne, jak wprowadzenie aparatu fotograficznego do pierwszych modeli telefonów komórkowych. Dzisiaj użytkownicy smartfonów bez wątpienia nie wyobrażają sobie funkcjonowania bez możliwości zrobienia fotki w każdej chwili a ostatnio także nagrania filmu. Dzięki postępowi w miniaturyzacji elektroniki oraz optyce możliwe stało się bardzo skuteczne przeniesienie wszystkich atrybutów bardzo profesjonalnego aparatu cyfrowego na tak podręczne urządzenie, jakim jest telefon komórkowy. Wraz z natychmiastowym wzrostem zainteresowania klientów takimi telefonami komórkowymi pierwsze miliardy trafiają rzecz jasna do firmy, która najodważniej jako pierwsza objawiła się marką innowacyjną i gotową do stawiania pierwszych kroków na gruncie, którego inni się boją. W przypadku aparatów fotograficznych jednak okazało się także, że wielu ludzi uzna za całkowicie wystarczające posiadanie telefonu i aparatu w jednym. Dlatego coraz rzadziej klientów są w stanie złapać te firmy, które starają się zarobić wyłącznie na sprzęcie foto.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply